Bekijk hieronder de Veelgestelde vragen om vlot een antwoord op je vraag te krijgen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Of is je grootste vraag wat AvPS eigenlijk doet?
Soms vind je het antwoord misschien op de website van de Rijksoverheid.
Ons salarisadministratiekantoor heeft als werkgebied heel Nederland.
Wij bedienen dus klanten uit elke provincie. Kies voor het uitbesteden van je salarisadministratie, AvPS werkt vlotter.
Dat hangt onder andere af van het aantal loonstroken dat we gaan verwerken.
Wil je snel weten waar je aan toe bent? Vraag dan simpel een offerte aan.
Via het online aanmeldformulier word je klant van AvPS.
Betaling van de facturen via automatische incasso regel je als volgt in. Geef AvPS toestemming (‘machtiging’) om automatisch de betalingen te incasseren via het ‘machtigingsformulier’.
Download het formulier en stuur het formulier ingevuld terug naar info@avps.nl.
Dankzij AvPS is de salarisadministratie soepel geregeld. Regel voor jezelf ook dat de betaling soepel gaat. Door middel van automatische incasso heb je alles goed voor elkaar.
Hiermee geef je toestemming aan AvPS om per maand een incasso-opdracht naar je bank te sturen.
Meld eenvoudig een nieuwe medewerker aan via het online aanmeldformulier.
Ja. Wij voeren op verzoek anoniem onze werkzaamheden uit, bijvoorbeeld namens accountantskantoren en administratiekantoren.
We faciliteren deze kantoren met moderne salarissoftware en professionele ondersteuning.
AvPS adviseert en helpt ook bij reorganisaties. Lees meer.
Vul hieronder het contactformulier in en geef je vraag of opmerking aan ons door.